ΜΕΤΑΡΟΠΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΣΙΜΟΥ.

Οχήματα Διπλού Καυσίμου

Αριθμ. ΦΑ1/70748/4509

Αντικείμενο της παρούσας είναι ο καθορισμός των τεχνικών προδιαγραφών και των όρων υπό τους οποίους καθίσταται δυνατή η κίνηση αυτοκινήτων οχημάτων με ταυτόχρονη χρήση πεπιεσμένου φυσικού αερίου (Compressed Natural Gas − CNG) και πετρελαίου (diesel) (διπλό καύσιμο), καθώς επίσης και οι όροι και οι προϋποθέσεις ελέγχου και ασφαλούς κυκλοφορίας των οχημάτων αυτών.

Η παρούσα απόφαση ισχύει για συστήματα μετασκευής, που προορίζονται για τοποθέτηση σε οχήματα κατηγοριών Μ και Ν, όπως ορίζονται στην 29949/1841/09 κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ B΄ 2112/2009) και τα οποία μετατρέπονται σε οχήματα διπλού καυσίμου (dual−fuel).


Άρθρο 2 Ορισµοί και κατάταξη των εξαρτηµάτων

Για την εφαρµογή της παρούσας ισχύουν οι ακόλου−θοι ορισµοί, όπως υφίστανται στον κανονισµό αρ. 110της ΟΕΕ/ΗΕ.

1. Πεπιεσµένο φυσικό αέριο (CNG): Κάθε προϊόν που αποτελείται από τον υδρογονάνθρακα µεθάνιο και αποθηκεύεται υπό πίεση (ΠΦΑ). Το CNG πρέπει να πληροί τις σχετικές κρατικές προδιαγραφές όπως αυτές εκάστοτε ισχύουν.

2. Ως «πίεση» νοείται η σχετική πίεση σε σχέση µε την ατµοσφαιρική, εκτός αν δηλώνεται διαφορετικά.

3. Ως «πίεση λειτουργίας» νοείται η µόνιµη πίεση σεοµοιόµορφη θερµοκρασία αερίου 15°C.

4. Ως «πίεση δοκιµής» νοείται η πίεση στην οποία υποβάλλεται ένα εξάρτηµα κατά τη δοκιµή έγκρισης.

5. Ως «πίεση σχεδιασµού» νοείται η µέγιστη πίεση στην οποία είναι σχεδιασµένο να υποβάλλεται ένα εξάρτηµα και η οποία είναι η βάση για τον προσδιορισµό της αντοχής του υπόψη εξαρτήµατος.

6. Ως «θερµοκρασίες λειτουργίας» νοούνται οι µέγιστες τιµές της περιοχής θερµοκρασιών, που αναφέρονται στον παρακάτω Πίνακα 1, στις οποίες είναι εγγυηµένη η ασφαλής και ορθή λειτουργία του ειδικού εξαρτήµατος και για τις οποίες έχει σχεδιαστεί και εγκριθεί

Αριθμ. ΦΑ1/70748/4509
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις